Transformacija kadrov

Transformacija prodajnega kadra

Izboljšajte uspešnost vaše prodajne ekipe

Hitrost tehnoloških sprememb, povezanih z digitalno transformacijo, pogosto prehiteva sposobnost prodajalca, da na tržišču primerno predstavi nove produkte svoje organizacije. Posodobljena IT-infrastruktura, okrepljena z novimi tehnologijami, podpira številne nove digitalne rešitve in storitve, ki jih želi vaša organizacija ponuditi na trgu. Vendar prodajno osebje ni pripravljeno na njihovo prodajo.

Če na trgu ponujate izključno digitalne storitve informacijske tehnologije ali kombinacijo tehnoloških produktov in storitev, se soočate z mnogimi izzivi. Obremenjeni kupci, preplavljeni s ponudbami, ne razumejo vedno, kaj jim ponujate, oziroma ne vidijo prave vrednosti vaše ponudbe. Zato mora vaše prodajno osebje izboljšati svoje tehnično znanje, da razume izdelke in storitve, ki jih ponujate, ter povečati svoje prodajne kompetence.

Kako vam lahko pomagamo

Pomagamo vam z razvojem učnih vsebin in izvedbo delavnic, s katerimi bo vaša prodajna ekipa pridobila znanja prodajnega inženiringa, vključno s strokovnimi in mehkimi veščinami – vse, kar potrebujejo uspešni skrbniki strank.

Kakšne koristi pridobi vaš prodajni oddelek

  • Izboljšanje izrabe novih tehnologij s povečano prodajno učinkovitostjo.
  • Izboljšanje razumevanja, kje lahko tehnologija zagotavlja najvišjo vrednost svoji organizaciji in kako jo najbolje izkoristiti.
  • Izboljšanje povezovanja tehničnega strokovnega znanja s prodajnimi veščinami z namenom večje prepričljivosti in verodostojnosti za stranke in pridobivanja novih prihodkov.
  • Izboljšanje znanja na področjih inženiringa, analitike, sistemov, dizajnerskega načina razmišljanja, prožnosti, uporabniške izkušnje itd.

Kakšne bodo vaše poslovne koristi

  • Izboljšanje in poenostavitev prodajnih ciklusov in procesov.
  • Izboljšanje prodajne učinkovitosti, še posebej za kompleksne izdelke.
  • Povečanje prihodkov.
  • Prodor na nove trge.
  • Širitev spleta prodajnih kanalov.
  • Razvoj prodajnih veščin, osredotočenih na vrednosti za organizacijo.
  • Učinkovita uporaba nove IT-infrastrukture in hitrejši donos naložb v nove tehnologije.